Продавець Control розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
156 відгуків
+380 (96) 291-90-11
+380 (67) 296-28-66
Інтернет магазин Control
Кошик

Хто і як придумав Instagram: історія створення соціальної мережі

Хто і як придумав Instagram: історія створення соціальної мережі

Control-ctrl.com.ua Мільйони людей з різних країн викладають свої фотографії, спілкуються один з одним, набувають популярності, створюють і просувають свій бізнес в Instagram. Але так було не завжди. Давайте згадаємо, коли і ким була створена соціальна мережа, яка завоювала таке визнання по всьому світу.

У цій статті ми розповімо всю історію створення та розвитку Instagram. Згадаймо про те, кому і коли прийшла в голову ідея цього додатка, розповімо про незвичайному шляху і запаморочливий успіх його засновників.
 

Хто придумав Instagram?

Ідея створення програми для обробки та публікації фото належить американському випускнику Стенфордського Університету Кевіну Систрому. Правда, перш ніж стати найпопулярнішою соцмережею, його задумка зазнала безліч змін.
 

Кевін Сістром, працював маркетологом в Google, буквально марив створенням власного успішного стартапу. Хлопець вивчав програмування, ходив на різноманітні семінари і конференції, зустрічався з венчурними інвесторами та іншими молодими стартаперам.

У підсумку йому В голову прийшла ідея створення нової соцмережі з елементами онлайн-ігри. Кевін навіть придумав для свого додатку назва — Burbn. Серйозно зацікавившись цією ідеєю, Систром зміг знайти інвесторів для свого проекту і пішов з роботи, щоб весь свій час присвятити написання коду.

На одному з етапів Кевін почав активно обговорювати своє дітище з приятелем Майком Крігер і знайшов у його особі надійного партнера. Далі хлопці працювали над ідеєю разом.
 

Перші невдачі і перемоги

З часом опції програми Burbn були урізані до можливості публікації фотографій з геотегом. Але програма, створена непрофесійними програмістами, виглядала погано.

Тоді Систром і Крігер вирішили повернутися до початкової ідеї створення онлайн-ігри у вигляді програми на iPhone. Але коли код був написаний, додаток не пропустили, так як порахували інтерфейс надто складним, а управління грою не інтуїтивним.

Хлопці прийняли рішення урізати функції гри і стали відсівати їх одну за одною. Незабаром розробники побачили, що в їх проекті практично не залишилося ігрових функцій. Тепер він дозволяв тільки знімати і редагувати фотографії, а також публікувати і коментувати їх.

На цьому етапі Систром і Крігер задалися питанням — як з самої звичайної і нецікавою фотографії зробити щось яскраве і унікальне? Фільтри! Ця геніальна ідея і згодом завоювала серця мільйонів користувачів Instagram.
Обміркувавши отриманий результат, стартапери вирішили, що він дуже далеко пішов від первісного задуму. У них вийшло зовсім інше додаток, а значить і назва потрібно було нове. Так і з'явився відомий сьогодні у всьому світі Instagram.

Запуск Instagram

Instagram побачив світ 6 жовтня 2010 року, коли додаток стало доступно для скачування в AppStore. З перших хвилин було зрозуміло, що ця соцмережа справить фурор у всьому світі.

За першу добу Instagram завантажили 25 тисяч користувачів. З кожним днем ця цифра збільшувалася в геометричній прогресії. Instagram буквально відразу потрапив в ТОП найбільш скачуваних додатків. Це був безсумнівний успіх.

У перший місяць кількість користувачів додатка досягла 1 мільйона людини. В перший рік кількість людей, зареєстрованих в Instagram, перевалила за 10 мільйонів. Такого результату не очікував ніхто. Навіть у найсміливіших фантазіях Систром і Крігер не припускали, що їх програма може стати настільки популярним.

За першу добу Instagram завантажили 25 тисяч користувачів. З кожним днем ця цифра збільшувалася в геометричній прогресії. Instagram буквально відразу потрапив в ТОП найбільш скачуваних додатків. Це був безсумнівний успіх.

У перший місяць кількість користувачів додатка досягла 1 мільйона людини. В перший рік кількість людей, зареєстрованих в Instagram, перевалила за 10 мільйонів. Такого результату не очікував ніхто. Навіть у найсміливіших фантазіях Систром і Крігер не припускали, що їх програма може стати настільки популярним.

Розвиток додатка Instagram

Коли стало зрозуміло, що популярність і успіх Instagram — це всерйоз і надовго, творці програми активно взялися за його доопрацювання і поліпшення. Була сформована ціла команда з досвідчених програмістів та інженерів.

За час існування соцмережі в первісну версію було додано безліч нових функцій і можливостей: нові фільтри, хештегі, версія для Android, публікація відео, фотографії різного формату та багато-багато іншого.

Facebook купує Instagram

Інтерес Марка Цукерберга, засновника і власника найбільшої у світі соціальної мережі Фейсбук, до Инстаграму визначив подальшу долю цього додатка. Передбачаючи подальший успіх та перспективи додатки Цукерберг зробив його творцям небувале пропозиція — 1 мільярд доларів.
Це було неймовірно! Віддати такі гроші за успішне, але ще досить «сирий» додаток з абсолютно непродуманою системою монетизації. Але сьогодні можна з упевненістю сказати, що Цукерберг знав, що робить.
9 квітня 2012 року угода була підписана. Систром і Крігер погодилися продати Instagram, отримавши за нього 300 мільйонів доларів грошима і 700 мільйонів акціями компанії Facebook. В один день з молодих стартаперів хлопці перетворилися в мультимільйонерів. При цьому вони обидва продовжили працювати в Фейсбук над подальшим розвитком свого дітища.

Instagram сьогодні

Через сім років всі переконалися, що Марк Цукерберг був прав, коли повірив в Instagram і вирішив придбати його у що б то не стало. За минулі після покупки роки додаток було сильно дороблено — з'явилися сторіс, прямі ефіри, IGTV і безліч інших цікавих функцій. Але головне, була розроблена система монетизації проекту — таргетована реклама, яка вже дозволила окупити вкладення.

Аудиторія Instagram також дуже зросла з 2012 року. Сьогодні в соцмережі зареєстровано більше 1 мільярда акаунтів, а сторіс щодня проглядають більше 500 мільйонів унікальних користувачів.

З додатка для обробки неякісних фото Instagram став найбільшою соціальною мережею мобільного, місцем для спілкування мільйонів людей по всьому світу і зручним майданчиком для ведення бізнесу.

Інші статті
  • Коротка історія розвитку звукових картКоротка історія розвитку звукових карт
    Сьогодні відтворення і запис звуку здаються настільки природним процесом, що складно собі уявити, що порівняно недавно все було інакше. Були часи, коли звук здавався чимось даремним і непотрібним для ПК, а про природності звучання ніхто навіть не замислювався.
    Повна версія статті
  • Перша у світі соціальна мережаПерша у світі соціальна мережа
    За даними різних досліджень, близько 50% населення Землі загалом і 95% сучасної молоді зокрема не уявляють свого життя без спілкування в соціальних мережах. Ці веб-ресурси міцно зайняли свою нішу в повсякденному житті мільярдів людей, легко і швидко задовольняючи саму природну соціальну потребу будь-якого розумного істоти — потреба в спілкуванні.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner