Хто винайшов комп'ютерну мишу ?
Концепція Джобсу сподобалася, а от реалізація — ні. Миша Alto коштувала $400, ще 300 обходився інтерфейс для її підключення, розміри нагадували цегла, а про зручність використання говорити не доводилося. Тому Джобс звернувся в юну компанію Hovey-Kelley Design, засновану двома випускниками Стенфорда, з дорученням... винайти все заново. Завдання виглядала практично нерозв'язною — молоді інженери Hovey-Kelley чули про такий пристрій вперше в житті, при цьому потрібно зробити його простіше, надійніше і невибагливі до поверхні (Джобс висунув вимогу нормальної роботи на джинсах) і, головне, більш ніж у десять (!) разів дешевше — ціною від $10 до 35.
Дін Гові, керівник компанії, зібрав перший грубий прототип вже через кілька днів з пластикової маслянки та кульки від дезодоранту. Цей простий дизайн і ліг в основу подальшої роботи. Електронники Джим Сакс і Риксон Сан перепробували масу способів зчитувати обороти кульки — від вбудовування в нього магнітів до нанесення спеціального смугастого малюнка, і зупинилися на двох валах з датчиками повороту у вигляді перфорованих дисків, які зараховувалися за допомогою світлодіодів і фототранзисторів. Джим Юрченко, отвечавший за механику, взял на себя непростую задачу соединить все это в одном компактном корпусе, а также сделал устройство надежным и нечувствительным к пыли и грязи, введя в конструкцию пылесборную прокладку и сделав шарик легкосъемным (для чистки валиков). Затем наступила очередь Дугласа Дейтона, отвечавшего в Hovey-Kelley за экстерьер и эргономику «грызуна». В то время никто не представлял себе, как пользователи будут держать подобный манипулятор. Ладонью? Кончиками пальцев? Как рукоять рычага КПП? Как шлифовальный брусок? Какой формы должна быть мышь — овальной, треугольной, квадратной?
После утверждения формы на первый план вышел вопрос о количестве кнопок. Энгельбарт в свое время использовал три кнопки, потому что не придумал, как разместить больше. Дейтон тоже выступал за три кнопки, в то время как инженеры Apple рассматривали две. Спор разрешил сам Джобс, сделавший ставку на простоту и ограничивший количество кнопок одной, и это стало стандартом Apple на многие годы. А сама мышь — образцом устройства ввода, дожившим с момента появления в комплекте компьютера Apple Lisa в 1981 году до наших дней.
Магазин "#CONTROL " . Апайте свої мізки використовуючи кращі мишки
- Коротка історія розвитку звукових картСьогодні відтворення і запис звуку здаються настільки природним процесом, що складно собі уявити, що порівняно недавно все було інакше. Були часи, коли звук здавався чимось даремним і непотрібним для ПК, а про природності звучання ніхто навіть не замислювався.Повна версія статті
- Перша у світі соціальна мережаЗа даними різних досліджень, близько 50% населення Землі загалом і 95% сучасної молоді зокрема не уявляють свого життя без спілкування в соціальних мережах. Ці веб-ресурси міцно зайняли свою нішу в повсякденному житті мільярдів людей, легко і швидко задовольняючи саму природну соціальну потребу будь-якого розумного істоти — потреба в спілкуванні.Повна версія статті